Buntyle_开高粉前看置顶

圈名阿千
我坚信长篇是一种浪漫
感谢宝子喜欢我的文(❁´◡`❁)*✲゚*
不喜欢也行,随便你

今天是渚薰的生日。

抄录《来吧,甜蜜的死亡》

I know,I know I've let you down 我知道,我知道,是我让你失望了

I've been a fool to myself 我一直在欺骗自己

I thought that I could live for no one else 我还以为自己一人也能活下去

but now, through all the hurt and pain 但现在,经历了这一切的伤与痛

it's time for me to respect 我该好好尊敬一下

the ones you love mean more than anything 你不顾一切地珍爱的那些东西了

so with sadness in my heart 就这样 悲伤充斥着我的心

I feel the best thing I could do 我觉的自己最该做的

is end it all 就是结束这一切

and leave forever 然后永别了

what's done is done it feels so bad 一切都无法挽回了 感觉很不好

what once was happy now is sad 曾经快乐的事现在只觉得悲伤

I'll never love again 我不会再爱了

my world is ending 我的末日已经来临

I wish that I could turn back time 我希望自己能让一切重来

cos now the guilt is all mine 因为这一切都是我的错

can't live without the trust from those you love 如果不是相信你所爱的一切那我根本活不下去

I know we can't forget the past 我明白过去的事将难以忘怀

you can't forget love and pride 你放不下曾经的爱和荣耀

because of that 就因为你这样

it's killing me inside 将我扼杀

it all returns to nothing 一切都化为乌有

it all comes 一切都

tumbling down,tumbling down,tumbling down 倒下来吧,倒下来,倒下 来……

it all returns to nothing 一切都化为了乌有

I just keep 就这样

letting me down 让我大失所望

letting me down 让我大失所望

letting me down 让我大失所望

in my heart of hearts在我内心深处

I know that I called never love again 我知道自己连爱都不再存在

I've lost everything 我终于失去了所有的一切

everything everything 所有

that matters to me 我和周围的

matters in this world 所有的一切

I wish that i could turn back time 我希望自己能让一切重来

cos now the guilt is all mine 因为这一切都是我的错

can't live without the trust 倘若是没有了你爱的

from those you love 那我根本活不下去

I know we can't forget the past 我明白过去的事将难以忘怀

you can't forget love and pride 你放不下曾经的爱和荣耀

because of that 就因为你这样

it's killing me inside 将我扼杀

it all returns to nothing一切都化为了乌有

it just keeps 一切都

tumbling down 落下来

tumbling down 落下来

tumbling down 落下来……

it all returns to nothing一切都化为了乌有

I just keep 一切都

letting me down 让我大失所望

letting me down 让我大失所望

letting me down 让我大失所望

it all returns to nothing一切都化为了乌有

it just keeps 一切都

tumbling down 落下来

tumbling down 落下来

tumbling down 落下来……

it all returns to nothing一切都化为了乌有

it just keep 一切都

letting me down 让我大失所望

letting me down 让我大失所望

letting me down 让我大失所望……

ah……ah……ah……ah……

tumbling down 落下来

tumbling down 落下来

tumbling down 落下来

ah……ah……ah……ah……

letting me down 让我大失所望

letting me down 让我大失所望

letting me down 让我大失所望

第一次画符,未抄完,个别单词有错误。

评论(5)
热度(79)